16 Haziran 2014 Pazartesi

Jamie'nin Türkiye dergisi


Her Pazartesi sabahı, İDO'nun Yalova salonunda günün ilk Yenikapı feribotunu beklerken, dergilere uzun uzun bakarak vakit geçirmeyi seviyorum. Sonunda da en az bir dergi, önce yolda karıştırılmak, sonrasında evde detaylıca okunmak üzere çantadaki yerini alıyor. Bu sabahın satın alınan dergisi Jamie Magazine'in ilk sayısı oldu.

Algıda seçicilik gereği önce kağıdına ve baskı kalitesine baktım. Seçtikleri tarzı çok sevdim ben. Tasarım da bana göre oldukça başarılı; her şeyden önce ferah bir dergi olmuş. Ama içerik biraz hayal kırıklığına uğrattı beni. Detaylı okuma faslı başlayınca fikrim değişir mi bilmem ama galiba daha çok tarif bekliyordum?

"Lütfen bize yazıp, dergiyle ilgili düşüncelerinizi ve daha da önemlisi bu sayfalarda neler görmek istediğinizi paylaşın" diye yazmış Jamie editörden köşesinde. İşte ben de burdan yazıyorum: "daha çok tarif istiyorum Jamie" :)

Bu arada 80. sayfadan başlayan "Kakao Deliliği" yazısı tam benlik!Dergiden yapmak üzere gözüme kestirdiğim ilk tarif de bu yazıdan tabii; Badem Dolgulu Çikolatalı Hurma. İlk fırsatta deneyeceğim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder